úterý 30. října 2012

Něco jako poezie

Dlouho jsem nic nesesmolil. To zřejmě proto, že čas který mám, věnuji aktivitám jiným. Organizace maturáku dává zabrat - hlavně to, dovolat se naší velké hlavní hvězdě. No, tohle snad nějak dopadne a 25.1.2013 budete také svědky krásného maturitního plesu. :)
Abych se ale vrátil k původnímu záměru, který jsem chtěl v tomto příspěvku vystihnout. Napadlo mě napsat báseň ve stylu.. Já vlastně nevím jak se ten styl nazývá, popř. jestli nějaký název vůbec má. Ve významu básně se vlastně pořádně nevyznám ani já, ale něco se v ní určitě najít dá. :-D

Zde by měl být název básně

Přemýšlím, když zrovna usedám,
jak to krásné dám-
ské potěšení, co dopřáno není
mně, ani když jsem s ní-
zkým úrokem, kterémuž 
jsem se jako muž-
ný postavil, třeba krásnou květenou
získám. Jelikož  hlavně tonou-
cí  stébla se chytá a to dlaní.
A já rád koukám na ní-
žiny v její tváři.


1 komentář: